2012. szeptember 12., szerda

Essence 127 I love bad boys

Az essence lakkokat nagyon szeretem, és az új lakkjaik kezdik még jobban megszerettetni velem a márkát.

Sokan írták, hogy szerintük felesleges volt növelni a lakkok mennyiségét, mivel az essence lakkok amúgy is hamar sűrűsödnek - és ebben teljesen egyet is értek, de ennél a lakknál észrevettem azt is, hogy szerintem sokkal jobban zár mint a régi darabok. Nekem a végén 'kattog' a kupak. Ti tapasztaltatok ilyet?

Régen 5 ml-es kiszerelést kaphattunk 350 pénzért, most 8 ml-hez juthatunk hozzá 500 Ft-ért.

Az üveg szerintem jó irányú változáson ment át, nagyon jó a kupakkal dolgozni.

A legnagyobb változás azonban az ecsetnél történt - a régi 'kerek', egyenes végűt felváltotta egy 'lapított', lekerekített végű. Kezdetben furcsa, de amint az ember hozzászokik, sokkal könnyebb vele dolgozni. 2 mozdulat elég egy köröm kifestéséhez, a körömágynál is sokkal de sokkal szebben tudunk dolgozni.

Én örülök ennek a módosításnak.
2 rétegben szépen fed, nem csíkoz, gyorsan szárad. Szokásos Essence minőség.




Az üvegben elkapható egy türkizes csillogás, ami a körmökön is (bizonyos fényviszonyok között) visszaköszön.


 A régi és új lakk összehasonlítva:





Felhasznált lakkok:
- Essence BTGN alaplakk
- Essence 127 I love bad boys
- Essence BTGN fedőlakk

Úgy éreztem, hogy ehhez a szép kék lakkhoz valami hasonló árnyalatú ruha dukál, úgyhogy gyorsan lekaptam magamról a kisruhám és magamra öltöttem az alább látható maxit :)


Nektek mi a véleményetek az új Essence lakkokról? Melyiket próbáltátok/ próbálnátok ki?

2 megjegyzés:

  1. Jól tettem, hogy megvettem! :D Én még nem próbáltam, de képeken jól néz ki. :D Az a régi essence lakk, ami mellette van az melyik árnyalat?
    A BTGN alapozó lakk milyen önmagában? Milyen a színe? Egyszer nincs kedved lefényképezni önmagában a körmökön? :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mellette lévő essence 74 sure azure

      http://lakkonlakk.blogspot.hu/2012/09/alaplakk.html
      Itt vannak képek a BTGN-ről önmagában :) Egyébként nagyon szép, enyhe rózsaszín réteget képez a körmömön. Szép natúr hatást kelt.

      Törlés